مارتينو: مدعي نبودن براي بارسا سخت است

سرمربي بارسلونا اعلام کرد مدعي نبودن در مسابقات براي بارسلونا کار سختي است.


 

جراردو تاتا مارتينو پيش از ديدار امشب تيمش مقابل اتلتيکو مادريد در دور رفت سوپرجام اسپانيا اظهار داشت: براي بارسلونا سخت است که نقش مدعيان را نداشته باشد و در همه رقابت‌ها همين‌گونه است. وقتي هدايت بارسلونا را در دست داشته باشيد، هميشه انتظارات بسيار زيادي از شما وجود دارد. هميشه بايد براي پيروزي آماده باشيد. تلاش مي‌کنيم اين جام را به دست آوريم. اين مسابقه بيشتر از 180 دقيقه زمان دارد و بايد با تفکر براي پيروزي قهرمان شويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: اتلتيکو مادريد تيم جنگنده‌اي است. آنها تيم هجومي هستند. اتلتيکو بدون توپ هم راحت کار مي‌کند و بازي روي توپ‌هاي دوم را دوست دارد.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: مسي مي‌داند چگونه کار کند. مواظب هستم که در 5 بازي متوالي مسي را تعويض نکنم. اين يک رابطه است: تو چيزي به من مي‌دهي و من هم چيزي در قبالش به تو مي‌دهم. بايد با همديگر صحبت کنيم.

مارتينو اضافه کرد: هرگز بازي در ساعت 11 شب را تجربه نکرده‌ام اما بارسا همچنان عالي کار خواهد کرد و تلاش مي‌کند پيروز شود. هرگز نديده‌ام که باشگاهي حتي هزينه‌هاي بازشدن مترو را هم بپردازد.

وي افزود: دوست داشتم سرمربي داويد ويا بودم. به عنوان يک مربي هيجان‌انگيز است که هدايت بازيکنان بزرگ را در دست داشته باشيد. شيوه زندگي من تحت تأثير تمجيدها و انتقادات قرار نمي‌گيرد. ترجيح مي‌دهم مورد تمجيد قرار بگيرم اما انتقاد شيوه زندگي‌ام را تغيير نمي‌دهد.

سرمربي آرژانتيني تأکيد کرد: با سيمئونه صحبت نکرده‌ام؛ هرگز با هم در يک کشور مربيگري نکرده‌ايم. او در مدت زمان کوتاه مربيگري مثل دوران بازيکني‌اش کارهاي بزرگي انجام داده است. سيمئونه تيم‌هاي بزرگي را هدايت کرده است و اکنون به نظر مي‌رسد اتلتيکو خانه او است.

مارتينو گفت: تمام بازي‌ها را ارزيابي مي‌کنم. کسب يک افتخار هميشه بااهميت است حتي اگر اين افتخار به اندازه ليگ قهرمانان يا لاليگا مهم نباشد. اولين محک را مقابل لوانته خوردم. اينکه خيلي زود توانستيم برد خود را قطعي کنيم به معناي ريسک‌پذير نبودن بازي نبود. اتلتيکو نيم بسيار منسجمي است و کار را براي حريفش بسيار سخت مي‌کند. آزمون بسيار سختي خواهد بود.

وي تصريح کرد: شيوه بازي خود را نسبت به ديدار مقابل لوانته تغيير نخواهيم داد؛ تلاش مي‌کنيم و مثل بارسلوناي هميشگي بازي مي‌کنيم. بايد به ياد داشته باشيم که يک 90 دقيقه ديگر در خانه داريم اما براي کنترل بازي به ميدان مي‌رويم.

 

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 11:56 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت